NICEnet

NICEnet

ROMÂNIA
Pagina principală Newsletter Mail Pagina mea de start XML RSS RSS Add to iGoogle Favorit!
TOTALnet MEDIA GROUP
anunt
Cofetaria Mocca
Stiri vedete Sport Astrologie Lifestyle Lumea I.T Erotică Bancuri Galerie foto Archivă
Cărțipostale Matrimoniale Parteneri: Oradea Online
Oradea Online Miercurea Ciuc Zalau Online Cluj Napoca Online Timisoara Online Deva Online Satu Mare Online Arad Online Alba Iulia Online Best-top Web-top Cartipostale Totalgames Matrimoniale MCOnet MCOnet INT Cauta
Căutare:
Ok
Google:
Ok
Cele mai noi stiri:
Peste 105.000 autoturisme noi in 2010
Ma 01 feb 2011 11:14:34 +0200


Peste 105.000 autoturisme noi in 2010
Volkswagen este cea mai vândută mașină din import, atât în țară, cât și în județ.

Volkswagen este cea mai vândută mașină din import, atât în țară, cât și în județ.

Peste 105.000 de autoturisme noi au cumpărat românii în anul 2010 (105.487), potrivit datelor statistice ale Asociației Producătorilor și Importatorilor de Autoturisme (APIA). Cea mai vândută marcă a fost Dacia autohtonă, cu 34.400 de unități. Din import, cea mai căutată mașină a fost Volkswagen (VW) - cu 8.650 de autoturisme comercializate. Pe locul doi la masinile din import se plasează Renault cu 8.285 de mașini, iar pe trei Skoda, cu 8.079 de autoturisme. Ford a comercializat în 2010 - 7.562 de autoturisme, iar Opel - 6.419.
În Bihor

Conform datelor APIA, Dacia a vândut anul trecut în Bihor 786 de autoturisme. La mașini de import, pe locul întâi s-a plasat tot Volkswagen cu 437 de unități vândute prin dealerul D&C (Primele locuri sunt ocupate VW Golf 149 unități și VW Polo - mașina anului 2010 - 123 unități). Locul doi în topul județean al autoturismelor de import este ocupat de Reanult cu 179 de mașini vândute, iar trei, de Opel cu 117 autoturisme. Audi - cu 116 mașini, este pe locul patru în topul preferințelor bihorenilor (cea mai vândută marcă premium în județ), iar Chevrolet cu 117 unități, pe cinci.

Explicația succesului înregistrat anul trecut de către D&C, și numărul mașinilor vândute, este exprimată de Sorin David, directorul general al companiei prin valoarea clienților. „Valoare companiei D&C o dau clienții noștri pentru care suntem un partener loial și în perioadele grele”, a declarat Sorin David.

Vizavi de previziunile pentru anul 2011 și mai departe, în contextul crizei economice, directorul D&C este destul de optimist. „Optimismul previziunilor economice, programul rabla - care în acest an demarează în timp util - și modificarea taxei auto sunt factori care ne fac să privim cu încredere anul 2011”, subliniază Sorin David.


Sursa: Bihon.ro

Informatii:

Alte stiri:
TotalNet Media Group
Copyright © 2005-2008 TotalNet Media Group.
All rights reserved.