NICEnet

NICEnet

ROMÂNIA
Pagina principală Newsletter Mail Pagina mea de start XML RSS RSS Add to iGoogle Favorit!
TOTALnet MEDIA GROUP
anunt
Cofetaria Mocca
Stiri vedete Sport Astrologie Lifestyle Lumea I.T Erotică Bancuri Galerie foto Archivă
Cărțipostale Matrimoniale Parteneri: Oradea Online
Oradea Online Miercurea Ciuc Zalau Online Cluj Napoca Online Timisoara Online Deva Online Satu Mare Online Arad Online Alba Iulia Online Best-top Web-top Cartipostale Totalgames Matrimoniale MCOnet MCOnet INT Cauta
Căutare:
Ok
Google:
Ok
Cele mai noi stiri:
Sucul de struguri - eficient in prevenirea bolilor coronariene
Lu 19 mai 2008 12:23:58 +0200


Consumarea sucului de mere sau de struguri negri - precum si a fructelor in sine - impiedica depunerea grasimii pe vasele de sange, arata un studiu recent.

Consumarea sucului de mere sau de struguri negri - precum si a fructelor in sine - impiedica depunerea grasimii pe vasele de sange, arata un studiu recent.

Un grup de cercetatori a impartit hamsterii de laborator in doua categorii: i-a hranit pe toti cu mancare grasa, incluzand, insa, in prima categorie fructe si suc de fructe, iar in cea de-a doua, apa.

Soriceii care au primit suc de struguri au avut cel mai scazut risc de a dezvolta afectiuni coronariene, arata studiul, conform BBC.

Cercetatorii de la Universitatea din Montpellier spun ca sucul este benefic multumita continutului ridicat de fenoli, care au proprietati antioxidante.

Oamenii de stiinta francezi au hranit hamsterii cu echivalentul, pentru oameni, a 3 mere sau 3 ciorchini de struguri pe zi. De asemenea, animalele au baut echivalentul a 4 pahare de suc de fructe pe zi.

Comparativ cu soriceii care au baut apa, cei care au primit fructe si suc de fructe aveau colesterolul mai scazut si aveau mai putina grasime depusa pe aorta - principalul vas de sange care alimenteaza organismul cu sange oxigenat.

Sucul de struguri negri a avut cel mai puternic efect, urmat de sucul de mere si, apoi, de consumarea fructelor ca atare. Pe langa fenoli, ar mai putea avea efect si alti antioxidanti continuti de fructe, precum vitamina C si carotenoidele, au mai adaugat cercetatorii.




Hotnews

Sponzorul Acestui Articol este TOTALnet Media Group


Stiri anterioare:
Informatii:

Alte stiri:
TotalNet Media Group
Copyright © 2005-2008 TotalNet Media Group.
All rights reserved.