NICEnet

NICEnet

ROMÂNIA
Pagina principală Newsletter Mail Pagina mea de start XML RSS RSS Add to iGoogle Favorit!
TOTALnet MEDIA GROUP
anunt
Cofetaria Mocca
Stiri vedete Sport Astrologie Lifestyle Lumea I.T Erotică Bancuri Galerie foto Archivă
Cărțipostale Matrimoniale Parteneri: Oradea Online
Oradea Online Miercurea Ciuc Zalau Online Cluj Napoca Online Timisoara Online Deva Online Satu Mare Online Arad Online Alba Iulia Online Best-top Web-top Cartipostale Totalgames Matrimoniale MCOnet MCOnet INT Cauta
Căutare:
Ok
Google:
Ok
Cele mai noi stiri:
Vinul rosu opreste dezvoltarea celulelor adipoase
Mi 18 iun 2008 13:57:10 +0200


"Resveratrolul are proprietati impotriva obezitatii, avand efect direct asupra celulelor adipoase"

Vinul rosu protejeaza inima si prelungeste durata de viata, iar un nou studiu arata ca ar putea fi si o arma eficienta impotriva obezitatii.

Resveratrolul, un compus prezent in struguri si in vinul rosu, incetineste dezvoltarea celulelor adipoase si are si alte proprietati impotriva obezitatii, sustine un grup de cercetatori germani.

Experimentul cu resveratrol arata ca celulele adipoase aflate in stadiu incipient nu s-au mai dezvoltat pana la stadiul de celule adulte. De asemenea, resveratrolul micsoreaza cantitatea de grasime depusa in celule, arata New York Times.

Compusul a incetinit, de asemenea, producerea unor substante care au legatura cu bolile asociate obezitatii, precum diabetul sau astuparea arterelor. Resveratrolul stimuleaza si producerea unei proteine care scade riscul unui infarct, actiunea acesteia fiind insa ingreunata de obezitate.

"Resveratrolul are proprietati impotriva obezitatii, avand efect direct asupra celulelor adipoase", sustine coordonatoarea studiului, endocrinologul Pamela Fischer-Posovszky. "Substanta ar putea ajuta la prevenirea obezitatii sau la tratarea acesteia", a mai spus medicul.

Tratamentul cu vin rosu trebuie sa fie echilibrat, in functie si de alte probleme medicale. Spre exemplu, alcoolici vor fi cu siguranta prea ocupati sa bea in exces si sa-si trateze ciroza, ca sa se mai bucure de efectul resveratrolului.

Sunt din ce in ce mai multe studiile care spun ca este mai sanatos sa bei cate putin in fiecare zi, decat sa nu bei deloc. Acest lucru nu se aplica insa tuturor, deoarece chiar si cantitatile mici de alcool pot creste riscul unor afectiuni grave, precum cancerul de colon sau de san.
Stiri anterioare:
Informatii:

Alte stiri:
TotalNet Media Group
Copyright © 2005-2008 TotalNet Media Group.
All rights reserved.